image description

בוטוקס או חומצה היאלורונית?

התשובה המפתיעה היא, שלא תמיד. אם גם אתם בעלים של מרפאת אסתטיקה, הנכם יודעים מה החשיבות של מערכת לייזר אמינה, היכולה להגדיל ולהרחיב את אפשרויות הטיפולים של מרפאתכם ולבסוף לעזור לעסק להתרחב. הרבה מלקוחותינו שואלים אותנו, "למה שאני לא אקנה פשוט מערכת לייזר חדשה?". זוהי אומנם שאלה נכונה, אך דרך אחרת להסתכל עליה היא לשאול "האם אני יכול להרשות לעצמי מערכת לייזר חדשה?" מכשיר לייזר משומש יכול להיות הפתרון.

במטרה לעזור ללקוחותינו להרחיב  את אפשרויות הטיפולים של העסק ולהציע פתרונות אסתטיים נרחבים יותר, אנו מציעים מגוון אפשרויות מימון ופריסה לתשלומים.  למרות כל זאת, רכישת מכשיר לייזר זוהי עדיין אחת מן ההוצאות הגדולות ביותר של העסק שלך. כאשר שוקלים לרכוש מכשיר לייזר מאחת מן החברות המובילות, לא תמיד צריך להוציא מאות אלפי שקלים. מציאת מכשיר לייזר יד 2 מהשורה העליונה, במחיר סביר, במצב טוב ועם תעודת בדיקת תקינות מלאה יכול להוות מטרה מאתגרת. מצד אחד, מערכת הלייזר צריכה לאפשר את הרחבת סוגי הטיפולים, עבודה בסדרות, אמינה ובתקינות מלאה. מצד שני המערכת צריכה להיות במחיר סביר ומתאים, שלא יהיה נטל כלכלי לעסקיכם.

אנו בלי דניאלס החזקות בע"מ, קוראים לכם ליצור אתנו קשר ולשמוע לגבי מכשיר לייזר משומש יד שניה, לשמוע יותר לגבי אפשרויות המימון ומגוון המכשירים שברשותנו. כלל מכשירי לייזר יד 2 של לי דניאלס החזקות בע"מ מגיעים או לאחר שיפוץ מלא או לאחר בדיקת טכנאי מוסמך.  אם הנכם מעוניינים במכשיר אשר אינו נמצא ברשותנו, לא להסס ליצור אתנו קשר ואנו נמצא את המכשיר בשבילכם!

 

 

ניתן לראות את מכשירי לייזר המשומשים  של לי דניאלס בלחיצה כאן.

רוצים מערכת לייזר חדשה מחברת קוואנטה? חברה מובילה המייצרת באיטליה ובעלת מכשירי לייזר ייחודיים לטיפול בבעיות אסתטיקה מכל סוג! ועכשיו בלי דניאלס, אופציות מימון ייחודיות לעולם הלייזר. לחצו כאן לעמוד המוצרים של קוואנטה או, צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

 

 

צור קשר



    לי דניאלס בע"מ
    המדע 6, הרצליה פיתוח | 4673340
    טלפון: 03-6991900
    פקס: 03-6991800

    info@leedaniels.co.il
    Friend us on Facebook | תהיו חברים שלנו בפייסבוק!

    developer logo
    עיצוב אתר: משק 8

    צור קשר

    יש לך שאלה? נשמח לעזור צור קשר
    דילוג לתוכן